Prokramovací jazyk eBD
beta0.1
Tento programovací jazyk je určen pouze pro operační systém Black_Dog a proto se stále vyvýjí spolu s opearačním systémem.
Vývojové prostředí
Program pro pasní a aplikací v jazyje eBD- zde. (Manuál k této aplikaci bude dodán v dohledné době.)
Příkazy
pause();
Pozastaví aplikaci a vyčkává na enter.
stop();
Ukončí aplikaci.
clear();
Vymaže veškerý text, který se na pracovní ploše.
sleep({%[Number]1%});
Pozastaví aplikaci na časový úsek1, který je zadán v milisekundách.
wait({%[Number]1%});
Pozastaví aplikaci na časový úsek1, který je zadán v sekundách.
use({$[Name]1$});
Určuje začátek funkce, se zadaným jménem1.
end();
Ukončí aktivní funkci.
class({€[Name]1€});
Určuje začátek třídy, se zadaným jménem1.
Classend();
Určuje třídu.
goto({€[Class]1€},{$[Use]2$});
Přejde na danou funkci2, v zadané třídě1.
do({%[Number]1%},{€[Class]2€},{$[Use]3$});
Zopakuje funkci3, v zadané třídě2, tolikrát kolikrát je zadáno1.
if({[Condition]1},{€[Class]2€},{$[Use]3$});
Pokud platí podmínka1, provede funkci3, v zadané třídě2
newmemory({@[Memory]1@},{"[Text]2"});
Vytvoří proměnnou1, a uloží se to ní hodnota2.
write({"[Text]1"});
Vypíše hodnotu1.
writeline({"[Text]1"});
Vypíše hodnotu1 a pokračuje na dalším řádku.
print({~[Color]1~},{"[Text]2"});
Vypíše hodnotu1, v zadané barvě2.
printline({~[Color]~};{"[Text]"});
Vypíše hodnotu1, v zadané barvě2 a pokračuje na dalším řádku.
{@[Memory]1@}=read();
Uloží do proměnné1 napsaný text.
{@[Memory]1@}=random();
Uloží do proměnné1 náhodné číslo, od 0 do 65535.
{@[Memory]1@}=length({"[Text]2"});
Uloží do proměnné1 počet znaků v zadaném textu2.
{@[Memory]1@}=copy({"[Text]2"},{%[Index]3%},{%[Number]4%});
Uloží do proměnné1 kopii textu2 začínající na dané pozici3 o dané délce4.
{@[Memory]1@}=replace({"[Text]2"},{"[OldText]3"},{"[NewText]4"});
Uloží do proměnné1 zadaný text2, ale vymění starý text3 za nový text4.
{@[Memory]1@}={"[Text]2"};
Uloží do proměnné1 zadanou hodnotu2.
Manuál ke stažení- zde