Je tu další změna v ukládání do proměnných, ale i tato nebude tak zásadní že by zasáhla do jazyka eBD, bude mít vliv pouze na ukládání do strojového kódu.
Když jsem vymýšlel strojový kód tak jsem uvažoval že by každá zadaná hodnota ve zdrojovém kódu, byla uložena ve vlastní proměnné datového typu Memory. Ovšem Memory při by v tomto případě nebyl příliš šetrný, z hlediska využívané operační paměti a ani z pohledu procesoru. Proto jsem se rozhodl že přidám dva datové typy, ovšem ani jeden z nich nebude možno využívat samostatně, ale oba budou součástí datové typu Memory.
"Text"
Tento typ, je určen pouze pro ukládání textu. Pokud se bude muset chovat jako číslo, vždy vrátí 0, bez ohledu na to co je v něm uloženo.
%Number%
Tento typ, je určen na ukládání pro ukládání čísel. Ale při potřebě výpisu tohoto typu, tak se chová jako text.
@Memory@
Tento typ je spojeném Textu a Number. Do toho typu je možno uložit data ze všech tří typů. Hlavním kritériem je text, číslo se bere v úvahu jen pokud text obsahuje jen číslovky, maximálně s desetinou čárkou nebo s mínusem na začátku. V případě že se v tomto zápisu čísla vyskytne jiný znak, chová se jako 0. Desetinné číslo může obsahovat jak desetinou tečku tak i desetinou čárku, ovšem při převodu čísla na text vrací pouze desetinou tečku.
např.:
"-9,88" => %-9.88%
"3.14" => %3.14"
"5B" => %0%
"text" => %0%